AMARAN : Akta Komunikasi dan Multimedia 1998 merupakan satu Akta berkenaan undang-undang siber dan dibentuk sebagai satu rangkakerja bagi campurtangan kerajaan Malaysia dalam memantau industri komunikasi dan multimedia. Aktiviti-aktiviti dan perkhidmatan-perkhidmatan yang dikawal di bawah Akta ini termasuk penyiaran tradisional, telekomunikasi dan perkhidmatan atas talian, termasuk kemudahan dan rangkaian yang digunakan dalam memberikan perkhidmatan tersebut, serta kandungan yang dibekalkan menerusi kemudahan-kemudahan dan rangkaian tersebut.dan jika anda mengunakan bahasa politik didalam blog ini peruntukan Seksyen 233 menyebut seseorang boleh didenda "tidak melebihi RM 50,000.00 atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi satu tahun atau kedua-duanya dan hendaklah juga boleh didenda selanjutnya RM 1,000.00 bagi setiap hari kesalahan itu diteruskan selepas pensabitan."

RADIO RASMI GOMO FM

Current song: Loading... Bit rate: Current listeners:

Winamp windows Media Player Real Player QuickTime
http://72.20.10.50:8000/

Tuesday 26 April 2011

Lagu Gomo.Fm Menjadi Pilihan Pendengar

Lagu Terkini Berjaya Menarik Pendengar Baru




BERITA GOMO




Kuching : Syabas diucapkan kepada pihak gomo.fm kerana berjaya menarik pendengar yang baru lagi. dalam tak disangka pihak gomo telah mengupgradekan lagu-lagu rentak terkini bagi para pendengarnya. wah itu satu peningkatan yang amat memuaskan kepada pihak warga gomo.fm. semakin hari semakin meriah stesen radio gomo.fm ini dengan peminat setianya. hari ini sahaja telah masuk beberapa nick yang baru didalam ruangan chat gomo.fm. malahan pendengar juga semakin meningkat semenjak ini. satu kepuasaan yang amat memberangsangkan kepada pihak warga gomo.fm ini.

lagu-lagu gomo.fm bukan sahaja lagu malaysia namun,lagu gomo.fm ini adalah lagu yang bertaraf 1 WORLD wau sungguh mengejutkan. mana tidaknya pendengar dari luar negara hendak mendengarnya. syabas kepada pemilik stesen radio ini. syabas juga kepada penyampai radionya juga kerana berjaya memberi peranan dalam tugasan sebagai seorang penyampai disebuah stesen radio ini. apa-apa pun kita doakan lagi semoga stesen radio ini semakin meningkat dan terus meningkat saban hari.

salam 1 malaysia,

penyampai : BERITA GOMO.FM

1 comment:

  1. berdarah idung kubi baca berita nizel ini krn terlampau teruja hahahaha

    ReplyDelete